Ölelő mesék

mesékről, gyerekekről, és mindenről, ami egy saját mesével elérhető.

Gyors, egyszerű, finom és még a gyerek is megeszi: Tejfölös, juhtúrós sertésszelet, párolt sárgarépával, ropogós sajt alá rejtve

2018. július 28. 12:26 - Tinne

Őszintén megvallva, már untam a sok gyerekbarátra tervezett menüt, és új ízekre vágytam, de nem akartam a 3 évesemnek külön főzőcskézni.

 20180717_122053.jpg

Így gyorsan körbenéztem a hűtőben, és Borókával karöltve egy új "Pacabarát" kedvencet alkottunk.

Gyerekbarát, mégis más, mint a hétköznapokban.

Így született meg a szombati menünk.

Hozzávalók:

8 szelet sertéscomb

3 közepes szál sárgarépa

450 ml tejföl

1 nagy marék juhtúró (méregesse a búbánat)

1 kaliforniai paprika

reszelt sajt (amennyi alaposan betakarja a hús szeleteket)

Kakukkfű, rozmaring, oregano, borsikafű

1 dl olaj

kevés só (de tényleg csak egy kevéske!)

 

A hússzeleteket kicsit kiklopfoltuk. Az apróra vágott (vagy szárított) fűszernövényeket az olajjal elkevertük, és a hússzeleteket alaposan bekentük a páccal. Egy órát állt a hűtőben, majd mindkét oldalukon megsütöttük, és egy közepes tepsibe pakoltuk. Csak egy picit sóztuk, mivel a juhtúró bőven elég sót ad majd hozzá.

A kaliforniai paprikát apróra vágtam, és Boró elkeverte a tejföllel, és a juhtúróval.

A sárgarépát felkarikáztam, és egy kevés olajon fedő alatt puhára pároltam.

 20180717_114528.jpg

A párolt sárgarépa a sült húsra terítettem, majd Boró az egész juhtúrós tejfölös keverékkel beborította.

 20180717_114650.jpg

Rengeteg sajtot szórt a tetejére, mivel Pacával mindketten imádják, majd betoltam a sütőbe, 200 fokra, és ropogósra sütöttük a sajtot.

 20180717_114813.jpg

A gyerekek dinsztelt krumplit kértek mellé, de párolt rizzsel is isteni finom!

 20180717_122053.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://olelomesek.blog.hu/api/trackback/id/tr5814146823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása