Ölelő mesék

mesékről, gyerekekről, és mindenről, ami egy saját mesével elérhető.

Töltött paprika Boró konyhájából

2020. augusztus 28. 15:39 - Tinne

Hétfőn töltött paprikát készítettem. Anya volt a kis kuktám.

img_20200824_130419.jpg

Amíg a megmosott paprikák csumáját anya kiszedte, én összekevertem a töltelék hozzávalóit:

Töltelék:

1 kg  darálthús

1/4 kg főtt bulgur

1 fej apróra vágott  hagyma

3 nagy gerezd fokhagyma

2 egész tojás

1 tk (teáskanál) só

2 gr oregano

1-1 gr bazsalikom, római kömény és fehér bors

 

A hozzávalókat jó alaposan össze gyúrtam. Ezután megtöltöttem a paprikákat és beleraktam a fazékba. A maradék töltelékből gombócokat gyártottam és a paprikák tetejére tettem.

Anya csirkehúsból levest főzött és leszűrte a levest.

Egy kis levest elkevertem egy üveg paradicsompürével és 2 ek (evőkanál) teljes kiőrlésű lisztel, majd a töltött paprikára öntöttem.

A merőkanállal rálocsoltam a többi húslevest és anya rárakta a tűzre főni.

Mikor megfőtt, a tányérban tettünk rá tejfölt és kicsit édesítettük (Pacánk sok-sok cukorral :) )

Pacus még vacsira is repetát kért belőle.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://olelomesek.blog.hu/api/trackback/id/tr6016180032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása