Ölelő mesék

mesékről, gyerekekről, és mindenről, ami egy saját mesével elérhető.

Boró Konyhája: Kakaós bögrés süti

2020. szeptember 20. 13:25 - Tinne

img_20200918_193941.jpg

Pénteken sajna még mindannyian köhögős napjainkat éltük és nem volt kedvünk semmihez. :(

Igyekeztem a konyhát is messzire elkerülni, de azért kellett némi pocakba való, könnyű étel a válogatós, étvágytalan csapatnak. Ilyenkor persze a legkisebbhez alkalmazkodunk, így egy gyors, "zöldcsempész" krémlevesre szavaztunk.

Tehát a sárgarépa és a krumpli mellé mindent bele, amit a srácok utálnak. :)

A mai leves csempészett zöldjei: zöldbab, brokkoli, zeller, kelbimbó.

a turmixolás után pár levesgyöngy - krutont sem volt kedvem készíteni... :) - és a gyerekek máris felfalták a kötelező zöldségadagot.

Azért kellett némi süti az asztalra, amiből napközben "lophatnak", így böngésztem egy kicsit a neten.

Sikerült egy gyors, szuper receptet találnom, amihez minden volt itthon, ráadásul Boró bejelentkezett, hogy átvenné a sütögetést.

Naná, hogy éltem a lehetőséggel.

A többit Boró elmeséli!

1.jpg 

Anyával találtunk egy receptet a facebookon. Szerettem volna én megsütni, anya pedig nagyon örült, hogy helyette elkészítem.

Paca volt a kuktám, mert nagyon szeretett volna segíteni.

A sütőt 180 fokra előmelegítettük, Paca pedig elővette a hozzávalókat. Mindent egyedül kimértem és tálakba tettem. 

Hozzávalók:

3 bögre (2,5 dl) finomliszt

2 bögre kristály cukor

1 cs. vaníliás cukor

4 db tojás

2,5 dl szódavíz

2,5 dl olaj

2 dkg sütőpor

1 ek kakaópor

őrölt fahéj 

Külön tálban kevertem össze a nedves és a száraz hozzávalókat. Utána öcsi belekanalazta a lisztes keveréket a tojásosba, én pedig összeforgattam. Nehéz volt a tál a sok tésztával, így anya átöntötte a tepsibe és a meleg sütőbe tette.

40 percet sütöttük, utána kivettük.

Nagyon finom lett! :)

 

Ér kipróbálni másoknak is! :)

Gyorsan elkészül, isteni finom, és nem marad utána túl sok takarítani való - mert ugye ez sem elhanyagolható szempont... :)

Holnap jövünk mesénk következő szereplőjével a "szőrgombóccal", csütörtökre pedig felkerül egy újabb meserészlet!

További szép napot mindenkinek! :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://olelomesek.blog.hu/api/trackback/id/tr7616207658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása