Ölelő mesék

mesékről, gyerekekről, és mindenről, ami egy saját mesével elérhető.

Mese, mese hátán

2021. január 09. 14:32 - Tinne

anegra_rajz_szines.jpg

Az elmúlt három hónap kicsi visszahúzódtam a gépem mögé. :)

Átszervezem a honlapom (jelenleg ezért nem elérhető), rajzolok ezerrel, és meséket írok.

Közben persze nálunk is eltelt a Karácsony, sajnos nagyszülők nélkül (mivel messzebb laknak, és a járványhelyzet miatt nem utazhattunk).

De vissza a mesékre, és a hosszú eltűnésre!

Én általában akkor vagyok a leghatékonyabb a munkában, ha kicsit elbújok a gépem és a rajzfüzetem mögé. 

Főleg, ha az fejembe veszek valami új dolgot!

Egy ideje már álmatlanul forgolódtam, mert szerettem volna az "Illatsimogató" és a "Fűszerkerti Mesék" c. könyveimet én illusztrálni, de nem igen volt hozzá bátorságom...

Nos a karácsonyi szünetben leültem a rajztömböm mellé és nekivágtam az alkotásnak. 

És hogy ne legyen egyszerű a dolgom, rögtön igyekeztem az Illustrator programba is átültetni a képeket.

Hoztam egy kis ízelítőt:

Anegra a kaportündér rajzát a fűszerkerti mesékből.

anegra.jpg

 

Még nem tudom, a mesekönyvben melyik változatot fogom használni. Tény, hogy én a szabad kézzel készült rajzokat jobban kedvelem. ..

Nektek melyik jön  be jobban?

Ha összeszedtem a bátorságom, felteszem Luppi a komlókobold és barátja Szuszóka a kis komlósárkány képét is.

Addig is szép napot Nektek! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://olelomesek.blog.hu/api/trackback/id/tr9916378378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása