Ölelő mesék

mesékről, gyerekekről, és mindenről, ami egy saját mesével elérhető.

Augusztus extrákkal :)

2020. augusztus 20. 14:19 - Tinne

Vége felé jár a nyár és mi az utóbbi hónapokban több szempontból is ünnepeltünk. 

torta2.jpg

Boró szeptembertől ismét suliba jár, immáron a harmadik osztályba, ráadásul nemrég (15-én) ünnepeltük a 9. születésnapját, tortával és ajándékkal.

Augusztus elején felállítottuk a kerti medencét, némi ásás és talajegyengetés után és végre Pacatesó is belépett a vízimádók családi csapatába. Annyira tetszett neki a dolog, hogy alig tudtuk kivarázsolni újdonsült lubickolónkat a medencéből. :)

img_20200808_174018.jpg

Én is túlestem az utolsó vizsgámon, megkaptam a bizonyítványom, így a nyár utolsó hónapját "lazítással" tölthetem...

- Érik a paradicsom, potyog az alma 2 fáról is, tehát "éljen" a befőzés, dinsztelés, kompót készítés.

- Nőnek a cukkinik, így darabolhatok és gyalulhatok, majd jöhet a fagyasztó. Így később is lesz cukkinis lecsó és -fasírt.

- Beindultak padlizsánjaink, tehát lassan saját termésből is készülhet a nagymamám imádott padlizsánkrémje (addig is anyu beszerezte az első 6,5 kilós csomagot nekem, hogy ne unatkozzam. Így egy egy "esti pihenőt" rászánva az egészet megsütöttem és kikevertem, majd 3 napig ettük, amíg csak tartott reggelire, tízóraira, uzsira és vacsira...én még ebédre is. :) )

padlizsan_salata.jpg

- Locsolnom a sok eső miatt szerencsére kevesebbet kellett, cserébe irthatom a gazt és füvet nyírhatunk, akár van hozzá kedvünk, akár nincs.

- Ráadásul még a nyár elején beígértem Borónak, hogy a 9. szülinapja után, együtt írunk egy új mesekönyvet, így múlt hét szombat óta a fülemet rágja. :)

Nos mint az előző felsorolás mutatja, unatkozom és pihenek, teljes mellszélességgel. :)

Ezért aztán megterveztük a következő hónapokat előre, hogy a ne csak megírjuk az új meséket és a finom falatokat főzzünk, de megosztani is maradjon időnk és energiánk.

Boró rajzolni, én fotózni tanulgatok, így talán kicsit színesebbek lesznek a beszámolóink is.

Engedve a kísértésnek és a munkamegosztásnak, néha Borót is a blogom közelébe engedem, mert a fejébe vette, hogy megtanul főzni és megosztaná az érdeklődőkkel  amit megtanult.

Így én most ingázom a gépem és a konyha között, hogy szakmai tanácsokkal lássam el lelkes kis koboldomat és lehetőleg ma is ehető ebéd szülessen az asztalunkra.

img_20200820_123142.jpg

Szülinapjára tepsis krumplit varázsolt a fasírtom mellé, ma már a teljes második fogást vállalta, így sült csirkecombot készített, zöldséges bulgurral.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://olelomesek.blog.hu/api/trackback/id/tr6616171112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása